Loading...

Dove

Brug for en total kasseaparat og POS løsning? Brug for lagerstyring? Brug for CRM, Intern chat, regnskabsprogram eller webshop? Så prøv vores totale ERP løsning i dag!

Vi kan løse størstedelen af din virksomheds softwaremæssige udfordringer.

See the awesome features below

Salg B2C - Point of Sale

Vores POS system er åbent og intuitivt. Hertil kan Lagerstyring snildt opsættes, således at du har kontrol over alt fra ét sted. Vi kan endda levere billige kasseaparater.

  • Vores touch basserede POS løsning er nem at finde rundt i for garvede og begyndere.
  • Alle produkter er opstillet med billeder og pris. Du kan endda opstille kategorier.
  • Kassen ligger totalbeløbet sammen, og kan udregne differencer for dig.
  • Når kassen lukkes, vises og udregnes helt automatisk en kasserapport.
  • POS systemet og lagersystemet kan integreres totalt.
  • Her kan du blandt andet holde styr på alle dine lager lokationer.
  • Alle indkøb, flyt, lagermængder og lignende kan kontrolleres igennem vores warehouse modul.

Finans og Regnskabsstyrring

Hold styr på din virksomheds regnskab ved hjælp af vores ERP løsning.

Accounting modulet er fuldt integreret som de fleste af vores andre moduler. Dermed bliver alting posteret både fra salgsmodulerne og POS systemet helt automatisk, alt efter din opsætning.

Det er natuligtvis muligt at sende invoices i systemet. TIl opbevaring afmodtagne invoices skriver man dem simpelt nok ind i bogføringsssystemet, og derefter lagre originalen som man ønsker.

Vi har flere udenlandske skabeloner til kontoplaner klar, så når du og din virksomhed er klar til at ekspandere, er vi klar. Vi opsætter også kontoplaner, dog anbefaler vi at i bruger egen revisor til dette.

Expense tracker modulet gør det nemt for dine ansatte at anmode om penge til diverse opgaver. De kan oprette en købssag, som manageren derefter kan be- eller afkræfte. Her kan revisor også validere, og lave eksempler.

Kundeservice og Kommunikation

Kommunikation er vigtigt udadtil, og mindst lige så vigtgit indad. I CherryWeb bruger vi meget tid på at kommunikere med vores kunder, faktisk næsten lige så meget tid som vi bruger på at kommunikere med hinanden.

Intern chat

Den simpleste kommunikation. Indadvendt chatmodul, så du kan holde arbejde på arbejdet, og privatlivet på de sociale medier.

Intern status og pinboard

Systemet har en timeline, hvorpå i internt kan dele opdateringer på jeres arbejde og meget meget mere.

Support chat til dine kunder

Vi tilbyder et supportchat modul til dit site med åbningstider, app og email formular udenfor åbningstid.

Support håndtering

Det kan være svært at få nytte ud af klager. Dette modul gør det muligt at holde øje med Bugs, issue tracking og mere.

Forum

Spar support tid med et supportforum - muligheden for direkte kommunikation mellem dig og dine kunder. QA, hvor alle kan svare.

Spørgeskemaer

Spørgeskemaer er en essentiel del af at opnå fuld tilfredshed ved dine kunder. Vi kan også være behjælpelige med dette.

BackendERP systemet har næsten endeløse muligheder. Herunder ses et udpluk af de features vi kan tilbyde. VI har faste priser for hvert modul, så du kun betaler for hvad du skal bruge. The Cherry-Way.

Warehouse

Lagerstyrringen kan holde øje med alle dine lagre, og hjælpe til at du aldrig går tør for dine kunders favoritter igen.

Fleet management

Har du mange Cykelbude eller Biler? Mange kørende sælgere eller lign.? Sælger eller lejer du biler ud? Så er her den perfekte løsning for dig.

Employee management

Hold styr på dine ansatte. Her kan du gøre alt fra instempling og feriestyring til fyringer og evalueringer så du har mere tid i hverdagen.

Rekrutering

Modulet som er forbundet til LinkedIn, Monster, Craigslist og Careerbuilder, hjælper dig med jobopslag og rekruteringsprocessen.

Events

Holder i mange begivenheder? SKoler, universiteter og organisationer kan få stor glæde af at benytte event modulet.

Notes

Den simpleste ting i verden; en papirlap, har revolutioneret måden vi bruger vores tid. Tag det skridtet videre med CherryWeb.

Project management modul

Med indbygget mulighed for både Gantt kort og Kanban boards kan du hurtigt og nemt få overblik over dine lidt større opgaver.

Vores favorit - Lunch management

Modulet gør det let at få overblik over dine mad leverandører, og hjælper dig med at give dine ansatte de bedste måltider. Man tænker ikke godt på tom mave.

Salg B2B med Invoicing og CRM

Customer relationship Management

Med vores CRM modul kan du altid holde styr på dine kunder og jeres aftaler.

Salgs styring

Gør det simpelt at lave proffesionelle tilbud, og hold øje med dine sælgeres forventede salg.

Krydsintegrering

Som i langt størstedelen af modulerne, så snakker det sammen. Dvs. alle moduler kommunikere på tværs, og gør det dermed let at holde styr på.

Kontaktbog

Der er mulighed for en kontaktbog, kald det "CRM light" hvori du har en basis oversigt voer dine kunder.

Vi servicere mange kunder.Og altid med et smil på læben.

Kopper kaffe konsumeret

0

Linjer kode skrevet Siden vi startede

0

Papir fly Styret perfekt uden uheld

0

Umiddelbart skøre Ideer kørt i mål

0

Odoo Open days 2014 Se hvor stærkt et værktøj Odoo faktisk er her

Gå til video    Videoen ses på Youtube.

FAQ Vores FAQ besvarer de mest gængse spørgsmål på følgende emner. Ring gerne på 71992336.

ERP og POS

Mange virksomheder er ikke sikre på om de kan benytte et ERP system, og hvordan. Vi hjælper gerne med at vurdere dine muligheder.

Hvad kan vi leverer?

Til højre kan du se nogle af de muligheder vi tilbyder. Henvend dig gerne i kontaktformularen eller på 71992336 for mere.

Support muligheder

Vi elsker at tale med vores kunder, både om godt og skidt. Giv os gerne et kald eller smid os en mail!

POS systemet er en del af et større ERP system, her skal der opsættes lager, virksomheds info og regnskab. Denne proces hjælper vi gerne med.

Da dette er et så stort system, og mange virksomheders behov kan ændre sig meget, vil vi glæde os til en snak hvor vi finder ud af lige præcis hvordan det skal virke til din virksomhed. Denne proces tager imellem 2 – 3 dage.

Hjemmesider - Vi laver mange forskellige hjemmesider; CV sider, Blogs, Virksomheds profiler og meget mere, i både HTML og Wordpress. Vi lære gerne nyt for dig.

Webshops og support hertil

Total ERP løsning med fx. POS, Lagerstyring og CRM

Support af diverse it relaterede opgaver; Hjemmesider, Webshops, CMS mm. Ring endelig til os - så finder vi sammen en løsning.

Hjælp til diverse software og computer opgaver

Vores kompetente webshop team står altid klar til at hjælpe dig med at komme i gang.

Det kan du tro du kan, for den nette sum af 495,- ex moms ved køb af en hjemmeside eller webshop, opsætter vi en countdown side for dig til den deadline du gerne vil have.

Vores team sørger altid for at holde sig informeret omkring nye opdateringer og muligheder, så vi altid er klar til at assistere vores kunder, hvis der skulle være brug for det.

Vi har ikke vores egen hosting servere, da der er andre som er specialiserede i dette. Du kan se hvem vi anbefaler HER

Ja selvfølgelig. Vi sidder altid klar til at hjælpe vores kunder hvis der skulle ske en fejl i dit nuværende system.

For et lille ekstra supportgebyr er der mulighed for at fange vores tekniske support team i weekender og på helligdage.

Vi ofte spurgt om dette, da vores timepriser er så lave. Ja vi vil meget gerne hjælpe med eksisterende hjemmesider og webshops, giv os et kald, så finder vi ud af hvad vi kan gøre for dig.